15 srpnja 2009

Nešto za istočne susjede


Kada su mi rekli na nekom tamo forumu da računam s tim da će mi modeliranje trajati godinu dana ja sam se samo samouvjereno nasmiješio. Danas se više tako samouvjereno ne smiješim jer je taj dan blizu. Da, oni su bili u pravu i ponovno konstatiram da dan ima samo 24 sata i da je to jednistavno malo vremena. No ipak, ipak se kreće...mic, po mic. Tu se još pojavila i jedna zamolba iz susjedne nam Srbije da pokušam napraviti i model sa jednim velikim svjetlom. Naime, kod njih velika većina Asei ima upravo takva - velika jednostruka svjetla. Pa za njihovu utjehu ovdje je slika lokomotive sa predloženim svjetlima. Nadam se da će Railfanovi iz Srbije biti zadovoljni. Naravno, kada bude gotova. Trenutno su u pitanju neki softwerski i zdravstveni problemi, a i sunce nešto nemilice prži, pa mi se nešto i neda raditi.

4 komentara:

  1. Vlado,odlicne su ti lokse! Ja sam impresioniran!
    Interesuje me da li planiras da napravis model originalne licencne ASEA-e sa tri svetla ,ako znas na sta mislim? :)
    Samo napred ,ocekujemo i nekog Kenedija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm... razmišljao sam o tome ali nisam siguran jer nisu samo u pitanju 3 svjetla nego su i odbojnici, plug i krovna oprema drugačiji. No, tko zna. Ovisi o puno faktora.

    OdgovoriIzbriši
  3. aha, a interesuje me da li je moguce negde preuzeti ovu verziju sa jednim svetlom? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Za sada ne. Kada završim Brenu onda je na redu ta ASEA sa jednim svjetlom.

    OdgovoriIzbriši