04 studenoga 2010

Uljepšavanje

    Nevjerojatno koliko se 1142 razlikuju u detaljima. Zbog toga sam odlučio ne zamarati se s time nego ću napraviti jedan ili dva modela sa dinamičkim oznakama. Nitko mi ne može dati garanciju da će modeli ostati ovakvi kakvi jesu u stvarnom svijetu. Kao što sam mogao vidjeti, često se desi da lokomotiva pod istom numeričkom oznakom ne izgleda jednako kao i prije nekoliko godina.

    Dakle, ovdje sada radim na "glancanju" tekstura. Prvi model će biti nov, odnosno bez prljavštine pa stoga pripremite sunčane naočale ;)


U pripremi je sljedeći model - 6112

Broj komentara: 5:

  1. kada bi brena mogla bit za download?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kada budem zadovoljan sa rezultatima

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično :D Ima koja nova slika od tvojeg 6112 ?

    OdgovoriIzbriši
  4. Nema. Sve snage sam sada usmjerio da što prije završim Brenu, a trenutno imam problem sa animacijom brisača koji se kreću po kompliciranijoj krivulji od onih u ASEA-e. Kombiniram novi Blender, stari Blender i 3DCanvasPro. Blizu sam rješenja.

    OdgovoriIzbriši
  5. I'm looking forward for the 6112. It could be used for multiply uses :)

    Bab

    OdgovoriIzbriši