ponedjeljak, 7. rujna 2009.

Blender – tako težak, a tako lagan

Dobro je imati nekoga tko bi te uveo u nešto od čega bježiš kao vrag od tamjana. Tako je bilo kod mene u slučaju Blendera. Ženin nećak me je uspio nagovoriti na njega. Program koji odmah privlači samo zbog toga jer je izrazito jeftin (čitaj besplatan) ali i najčešće odmah razočara jer kada ga pokrenete ostanete šokirani njegovim nekonvencionalnim sučeljem koje se razlikuje od svega što je karakteristično za ostale windows programe. No, kada shvatite kolika je moć u kraticama na tipkovnici, te koliko je program brz i nezahtjevan, vjerujem da bi se svaki 3D modelar trebao barem probati baviti njime. Probao sam i ja nekoliko puta, te uvijek odustajao. Sada sam evo uporan gotovo mjesec dana i svakim danom sam oduševljen sve više i više. No, kao što sam već spomenuo, tu je kao prva pomoć u nevolji bio Tomislav (darkspark3d) koji me je uvijek spašavao kada bih zapeo u ćorsokaku.

Za sve modelare koji se ne boje novih izazova Blender je svakako program koji se može svrstati rame uz rame uz programe koji koštaju i par desetaka tisuća kuna, a najvažnije od svega toga je što je potpuno besplatan.

Nema komentara: