utorak, 2. lipnja 2020.

CleanTalk ubija spam!

Mislio sam da je borba sa spamom samo jedna od nemogućih misija. Morao sam koristiti jake filtere, a to je za posljedicu imalo drugi problem, mnogi dobronamjerni korisnici nisu se mogli registrirati. I onda sam pronašao rješenje. Nakon probnog perioda nisam mogao odlučiti nikako drugačije nego platiti zaista mali novac ($8 za cijelu godinu) za veliku vrijednost koju sam dobio instalirajući. CleanTalk Odjednom je 99,99% spama ostalo pred zaključanim vratima. Ono malo što se provuklo ispod vrata CleanTalk je pronašao tako što sam unutar modula pokrenuo skeniranje korisničke baze podataka. Pronašao je samo 3 za gotovo godinu dana koliko imam instaliran ovaj dodatak. Za više detalja o samom dodatku posjetite ovo mjesto. Ništa vas ne košta da iskoristite probni period i odlučite se hoće li vam biti od koristi. Gotovo 100% sam siguran da hoće.

Nema komentara: