ponedjeljak, 3. listopada 2011.

Tračnice u TS2012

Nakon dolaska RailWorksa 3 dobili smo neke nove shadere. Neki od njih utječu i na izgled same pruge. LoftBumpTrans.fx daje grubi izgled šljunka dok LoftTexDiffSpec.fx daje odsjaj nekog izvora svjetla na gornjoj površini šina.


Za Zovakav izgled šljunka, osim pripadajućeg shadera, zaslužna je i normal tekstura. Inače su obje teksture na slici samostalne. Ovdje su zajedno samo zbog prikaza.

srijeda, 28. rujna 2011.

Još njihanja :)

Još testiranja njihanja kabine na ekstremno lošoj pruzi. Unevenness postavljen na 100.

ponedjeljak, 26. rujna 2011.

Cab Sway & Superelevation

Moja prva podešavanja u novom simulatoru. Njihanje kabine, vagona i lokomotive kao i superelevacija donose novu dozu realizma u ovaj simulator željeznice.

subota, 24. rujna 2011.

Test - Cab sway

Testiranje nove mogućnosti koje smo dobili sa novim RW-om. Njihanje kabine na jako lošim tračnicama. Blueprint editor, Track rule, Line unevenness, value 100 (max)
Dosta je bilo sporova oko toga treba li to ugraditi u RW ili ne. Argument onih koji su bili protiv je bio taj što su se žalili da ih bude mučnina. Ne znam može li mučninu izazvati virtualna vožnja u simulatoru, ali svakako je dobro da su to ugradili. Ako se itko vozio u upravljačnici znat će da nema iskustva prave vožnje ako je kabina "zavarena" za ekran.

četvrtak, 22. rujna 2011.

Scena na brzaka

Scena složena u World editoru za svega nekoliko minuta. Moram priznati da je editor odličan i da je u njemu lako raditi.