ponedjeljak, 2. listopada 2023.

Zaboravio sam :P

Danas shvatim da je ovaj video bio privatan, odnosno nedostupan javnosti. Punih 9 godina čami u "bunkeru" kao da je nešto skrivio 😁

četvrtak, 28. rujna 2023.

Render za ispis

Radio sam si ovaj render u Blenderu da bih isprintao poster za na zid. Ne mogu se odlučiti koju od ove dvije slike da si isprintam. Nekako vučem na crno bijelu. Nekoliko osoba sam već pitao za mišljenje i svi bi si printali cno bijelu. Rado bih obje ali ne razbacuje mi se baš novcem. U svakom slučaju loksa još nije završena. Namijenjena je za ubacit u simulator.

render

render

TSW screenshot...

Moj prvi screenshot u novom Train Sim World 4. Realizam je zapanjujuć. Izgleda gotovo kao u stvarnosti 😮

tsw4 render

srijeda, 27. rujna 2023.

TSW 4 UE4 Editor

Mislio sam da se nikada neć dogoditi, ali eto, dogodilo se. Konačno smo dobili editor za Train Sim World. Nije da nisam isprobavao UE4 game engine, ali čni mi se da neće ići lako kao World editor za Train Simulator Classic. Kada sam počeo učiti, tada Rail Simulator editor bio sam mlađi i bolje se pamtilo. Na kraju krajeva, bilo je to prije 14 godina 😐

Ovdje je slika prvog susreta sa TSW UE4 editorom. Krivulja učenja je strma. Barem tako kažu oni koji su se ozbiljnije uhvatili raditi sa UE4 alatima.

subota, 9. travnja 2022.

Podloga za elemente

Kako bih točno pozicionirao elemente u upravljačnici služim se svakojakim trikovima. Podlogu sastavljam iz hrpe fotografija (hvala dobrim ljudima na ustupanju istih). Problem je što je u upravljačnici tijesno pa su zbog velike blizine sve fotke deformirane. Konkretno, dosta je izražena fisheye deformacija koja znatno otežava spajanje fotografija. Velika većina onih koji vide gotov teksturirani 3D model pojma nema koliko vremena se potroši u samu pripremu da bi se uopće krenulo modelirati.

P.S. Dosada je riječ koja ne postoji u mojem riječniku 😊