subota, 27. travnja 2013.

Freestyle render

Evo propustio sam svoju loksu kroz freestyle render samo da vidim kako izgleda. Zadane postavke. Trenutno ne vidim neku korist za mene ali izgleda zanimljivo.

utorak, 16. travnja 2013.

3D Canvas vs Blender

Uvijek je problem izabrati lica, rubove ili točke, ako su na suprotnoj strani i zaklonjeni pogledom. 3D Canvas je ovdje u prednosti u odnosu na Blender. Nemam pojma zašto to još nisu riješili u Blenderu, ali svakako je problem prilikom modeliranja interijera.

nedjelja, 10. ožujka 2013.

Dodavanje detalja (Turner)

Zbog neispravnog prikaza normal mape kada se UV otoci preklapaju morao sam UV mapiranje raditi ispočetka.

utorak, 29. siječnja 2013.

Bio sam postavljao tračnice iz dva suprotna smjera, što i nije bila baš pametna ideja, pa kada sam ih trebao spojiti na mjestu susreta shvatio sam problem. Ovo je primjer kako riješiti takvu situaciju.