četvrtak, 2. listopada 2008.

Natjecanje za najbolji screenshot

Iznenadio sam se kada sam pročitao svoje ime na listi jednog od pobjednika. A baš sam bio razmišljao prijaviti se ili ne? Moj sin je "kriv" što sam se ipak prijavio. Nije tu bilo neke velike mudrolije. Trebalo je poslati screenshot na temu godišnjih doba. Ocjenjivao se naravno vizualni dojam kao i kreativnost. Poslao sam nekoliko screenshotova. E sad, da netko nebi pomislio kako je jednostavno kliknuti na Print Screen i uhvaćenu sliku poslati na natjecanje moram spomenuti da su moji radovi bili napravljeni u Asset editoru specijalno za ovo natjecanje ili drugim riječima, nisam htio pronaći kakvu lijepu sliku u Rail Simulatoru i onda ju poslati na natjecanje. Pravio sam vlastite kulise. Radi se o nekoliko stotina metara pruge i pripadajućih objekata te malo zelenila. To je bilo dovoljno da se uhvati screenshot za kojega sam mislio da zaslužuje ići na natjecanje. Ipak mislim da su me odabrali zbog moje kreativnosti oko izrade brane. Naime, brana ne postoji kao objekt u Rail Simulatoru nego sam ju napravio od postolja vijadukta.


Nisam dobio glavnu nagradu nego jednu od sporednih. Nije mi žao jer je glavna nagrada zasluženo otišla pravoj osobi. No, ono što me je posebno iznenadilo je to da je jedan moj screenshot izdvojen kao poseban jer nije spadao u zadane okvire na temu godišnjih doba. I na kraju, screenshotovi koji su dobili nagrade te popis pobjednika je ovdje. Za nagradu sam, po svom izboru, dobio paket njemačkih teretnih vagona jer takvi voze našim hrvatskim prugama. Te vagone možete vidjeti na videu ispod gdje sam ih prevezao preko mosta moje pobjedničke kulise.

Nema komentara: