srijeda, 18. svibnja 2011.

Nešto potpuno novo od mene

U 3D modeliranju često naiđem na nešto sasvim novo. Davno sam već bio započeo raditi na niskopodnom Končarevom vlaku i kada sam naišao na problem malo sam stao. Prvi problem (za mene naravno) je bila prednja maska koja je potpuno zaobljena i nema ravnih ploha. Drugi problem je bilo razbijanje vlaka u simulatoru prije nego uopće počne voziti. Greška je bila u postavkama nacrta koji ne dozvoljava da dvije različite pivot točke imaju isto ishodište. Ponekad se stvari poslože same od sebe i dovoljno je samo biti strpljiv. Nedavno sam nastavio jer sam riješio probleme koji su me mučili, a vjerojatno sam podsvjesno bio ponukan i puštanjem vlaka u redovni regionalni promet. To se treba desiti ovih dana. Na moju žalost, čini mi se da neće voziti kroz moj kraj pa tko zna kada ću ga u živo i vidjeti…

No, dobro. Iako sam svoj model gradio samo prema fotografijama, nadam se da će biti dobar.


Znam da ovaj moj blog posjećuju i railfanovi iz cijelog svijeta pa evo i za njih jedan video da vide o kakvom se hrvatskom proizvodu radi.

Nema komentara: