ponedjeljak, 29. listopada 2018.

HŽ 2061 konačno na pruzi

Dakle, stvari stoje ovako. Josip i Marko sa foruma su se zaista potrudili da naprave ovu loksu. Jučer sam malo razmislio i zaista bi bilo šteta da je to sve bilo potpuno uzalud i da ne ide u simulator. Barem u ovakvom stanju kakva je došla do mene. Nisam dirao 3D model i nisam dirao teksture, zapravo jesam, dirao sam model ali samo da očistim hrpu beskorisnog smeća u vidu viška poligona. Puno je bilo beskorisnih komadića geometrije. To je zbog toga jer su radili u Sketchupu, ako se pitate zašto je tako. Oko 400 poligonskog smeća je bilo tamo. Očistio sam, ali i dalje je geometrija neuredna. Bio sam rekao Josipu i Marku da ja taj nered ne želim popravljati jer oduzme puno više vremena nego da se radi ispočetka. I onda sam pomislio, zašto ne? Zašto da ne ide u RW ovakva kakva je?
Radio sam cijelu noć na njoj i evo je, vozi. Ima tu još dosta preštelavanja po blueprint editoru jer ne radi sve kako treba. Na primjer, ne okreću se postolja. Za sada još nisam otkrio zašto. Također moram naći nekakav zvuk baš za 2061 ili ću jednostavno staviti da poziva zvuk iz neke defaultne dizelke iz RW-a. Tako mogu uzeti i kabinu. Radili smo to već. Vidjet ću, što mogu učiniti.

P.S. Upravljačnica je uzeta od zadane američke dizelke SD40 jer originalna Kennedyjeva nije izmodelirana. Zbog toga u World editoru morate imati omogućena sredstva od Kuju RailSimulatorUS.

Nema komentara: