četvrtak, 15. studenoga 2018.

ŽFBH 444

ŽFBH serija 441, je monofazna električna lokomotiva, koja je u sastavu Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine. O autorskim pravima i o načinu distribucije pročitajte readme.txt ili procitajme.txt datoteku koja je dio paketa. Nema originalnog zvuka, kabina je 3D ali krajnje jednostavna i takva će i ostati. Može se voziti samo u jednostavnom (simple) modu.

ŽFBH serija 441 (ex JŽ 441) serija je električnih lokomotiva Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine za sustav napajanja napona 25kV 50Hz. Ovo je univerzalna lokomotiva, namijenjena za vuču putničkih i teretnih vlakova. Električne lokomotive ove serije gradila je švedska tvrtka “ASEA”. Poslije je po licenciji tvrtke ASEA izgradnju preuzela zagrebačka tvornica “Rade Končar”. Lokomotive su Željeznicama Federacije Bosne i Hercegovine isporučivane od godine 1968. Lokomotive ove serije (odnosno bivše serije JŽ 441) namjenjene su za prometovanje na električnim prugama cijele bivše Jugoslavije, osim Slovenije. To je osnovni tip lokomotive korišten pri elektrifikaciji pruga monofaznog sustava Jugoslavenskih željeznica. Danas se osim u inventarnom parku ŽFBH-a, ova serija lokomotiva nalazi se u željeznicama država nastalih raspadom Jugoslavije – Hrvatske, Srbije, Makedonije, ali i Turske.

Download Click here Donate Click here

srijeda, 31. listopada 2018.

HŽ 1141 CARGO

HŽ serija 1141 (ex JŽ 441). Pročitajte datoteku readme.txt ili readout.txt koja je dio paketa o autorskim pravima i distribuciji. Nema izvornog zvuka, kabina je 3D, ali izuzetno jednostavna i tako će i ostati. Može se voziti samo u jednostavnom načinu.

Serija HŽ 1141 (ex JŽ 441) serija je električnih lokomotiva Hrvatskih željeznica za naponski sustav 25kV 50Hz. Ovo je univerzalna lokomotiva, namijenjena za vuču putničkih i teretnih vlakova. Električne lokomotive ove serije izgradila je švedska tvrtka “ASEA”. Kasnije je, po licenci tvrtke ASEA, izgradnju preuzela zagrebačka tvornica “Rade Končar”. Lokomotive se isporučuju Hrvatskim željeznicama od 1968. godine. Lokomotive ove serije (tj. Nekadašnje serije JŽ 441) namijenjene su prometu električnim željeznicama širom bivše Jugoslavije, osim Slovenije. Ovo je osnovni tip lokomotive koji se koristi za elektrifikaciju vodova jednofaznog sustava Jugoslavenskih željeznica. Danas se, osim u inventarnom parku HŽ-a, ova serija lokomotiva nalazi i na željeznicama država nastalih raspadom Jugoslavije – BiH, Srbije i Makedonije.

Download Click here Donate Click here

HŽ 1141 PP

HŽ serija 1141 (ex JŽ 441). O autorskim pravima i o načinu distribucije pročitajte readme.txt ili procitajme.txt datoteku koja je dio paketa. Nema originalnog zvuka, kabina je 3D ali krajnje jednostavna i takva će i ostati. Može se voziti samo u jednostavnom (simple) modu.

HŽ serija 1141 (ex JŽ 441) serija je električnih lokomotiva Hrvatskih željeznica za sustav napajanja napona 25kV 50Hz. Ovo je univerzalna lokomotiva, namijenjena za vuču putničkih i teretnih vlakova. Električne lokomotive ove serije gradila je švedska tvrtka “ASEA”. Poslije je po licenciji tvrtke ASEA izgradnju preuzela zagrebačka tvornica “Rade Končar”. Lokomotive su Hrvatskim željeznicama isporučivane od godine 1968. Lokomotive ove serije (odnosno bivše serije JŽ 441) namjenjene su za prometovanje na električnim prugama cijele bivše Jugoslavije, osim Slovenije. To je osnovni tip lokomotive korišten pri elektrifikaciji pruga monofaznog sustava Jugoslavenskih željeznica. Danas se osim u inventarnom parku HŽ-a, ova serija lokomotiva nalazi se u željeznicama država nastalih raspadom Jugoslavije – BiH, Srbije, Makedonije, ali i Turske.

Download Click here Donate Click here

ponedjeljak, 29. listopada 2018.

HŽ 2061 konačno na pruzi

Dakle, stvari stoje ovako. Josip i Marko sa foruma su se zaista potrudili da naprave ovu loksu. Jučer sam malo razmislio i zaista bi bilo šteta da je to sve bilo potpuno uzalud i da ne ide u simulator. Barem u ovakvom stanju kakva je došla do mene. Nisam dirao 3D model i nisam dirao teksture, zapravo jesam, dirao sam model ali samo da očistim hrpu beskorisnog smeća u vidu viška poligona. Puno je bilo beskorisnih komadića geometrije. To je zbog toga jer su radili u Sketchupu, ako se pitate zašto je tako. Oko 400 poligonskog smeća je bilo tamo. Očistio sam, ali i dalje je geometrija neuredna. Bio sam rekao Josipu i Marku da ja taj nered ne želim popravljati jer oduzme puno više vremena nego da se radi ispočetka. I onda sam pomislio, zašto ne? Zašto da ne ide u RW ovakva kakva je?
Radio sam cijelu noć na njoj i evo je, vozi. Ima tu još dosta preštelavanja po blueprint editoru jer ne radi sve kako treba. Na primjer, ne okreću se postolja. Za sada još nisam otkrio zašto. Također moram naći nekakav zvuk baš za 2061 ili ću jednostavno staviti da poziva zvuk iz neke defaultne dizelke iz RW-a. Tako mogu uzeti i kabinu. Radili smo to već. Vidjet ću, što mogu učiniti.

P.S. Upravljačnica je uzeta od zadane američke dizelke SD40 jer originalna Kennedyjeva nije izmodelirana. Zbog toga u World editoru morate imati omogućena sredstva od Kuju RailSimulatorUS.